Γιατί είναι αραχτοί οι πιλότοι της Φόρμουλα 1 μέσα στα μονοθέσια

Μιας και έχουμε διακοπή για τις εθνικές και λίγο πολύ έτσι όπως τα κατάφερε η αρμάδα του Γιοβάνοβιτς δεν θα ασχοληθούμε και πολύ ακόμα μαζί τους, ας μάθουμε 5 πράγματα και για άλλα αθλήματα ρε μύστες.
Σε μονοθέσιο της Formula 1, ο οδηγός δεν κάθεται: ξαπλώνει. Αυτή η θέση, όσο ακραία κι αν φαίνεται, υπακούει στην επιστημονική λογική χιλιοστών.
Πρώτα η αεροδυναμική: όσο πιο χαμηλά είναι το σώμα του πιλότου, τόσο λιγότερο διαταράσσει τη ροή του αέρα. Αυτή η στάση μειώνει την αντίσταση έως 35%, η οποία μπορεί να αντιπροσωπεύει 0,3 δευτερόλεπτα που κερδίζεται ανά γύρο – αποφασιστική διαφορά στα 300 km/h.
@redbullusa a big weekend calls for big training. 💪 Yuki’s next workout? the #JapaneseGP #F1 #redbullracing #yukitsunoda
Αντίσταση στη G-force: με στροφές, φρενάρισμα ή επιτάχυνση, ο πιλότος υποφέρει από δυνάμεις έως και 5 φορές το σωματικό του βάρος. Το να ξαπλώνεις σχεδόν βοηθάει στην κατανομή αυτών των δυνάμεων και να αποτρέψεις το αίμα από το να τρέχει στα πόδια βάναυσα, όπως κάνουν οι
αστροναύτες στις εκτοξεύσεις
@redbullring Not your average gym day 💪 #redbullring #f1 #formula1 #austriangp @redbullracing
Κυκλοφορία και Αντοχή: Παρά την περιοριστική αυτή θέση, η καρδιά ενός αναβάτη χτυπά κατά μέσο όρο 180-190 παλμούς ανά λεπτό, τώρα η αρτηριακή πίεση και η ροή του αίματος στον εγκέφαλο – απαραίτητα για τη διατήρηση αντανακλαστικών και διαύγειας.
Δείτε αυτή τη δημοσίευση στο Instagram.
Μια στάση που γεννήθηκε από την επιστήμη και το extreme sport, όπου κάθε σπιθαμή και καρδιοχτύπι μετράει.